Haberler

YERLİ VE MİLLİ ÜRETİM /YERLİ MALI HAFTASI

YERLİ VE MİLLİ ÜRETİM /YERLİ MALI HAFTASI İl Milli Eğitim Müdürlüğümüz tarafından Yerli Malı Haftası münasebetiyle düzenlenen "Güçlü Türkiye için Yerli ve Milli Üretim" temalı sergiye bizlerde birbirinden güzel çalışmalarımızla iştirak ettik.

Devamı

DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ

DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ

Devamı

ÖĞRENCİLERİMİZLE DİCLE BİLİM ŞENLİĞİNE KATILDIK

ÖĞRENCİLERİMİZLE DİCLE BİLİM ŞENLİĞİNE KATILARAK HEYECANLARINA ORTAK OLDUK.   Geleceğimizin Teminatı Olan Çocuklarımızın İlgi Ve İsteklerini Göz Önünde Bulundurarak,  Vizyonumuzu Gerçekleştirme Adına Zenginleştirilmiş Ortamlarla Buluşturmak, Öğrencilere Farklı Bakış Açıları Kazandırmak Ve Öğrencilerin Fen Bilimleri Alanına Yönelik Olumlu Tutum Geliştirmelerini Desteklemek Adına Okulumuzun Diğer Paydaşlarıyla Bilim Şenliğine Katıldık

Devamı

'DOĞADA MATEMATİK ÖĞRENİYORUM' ADLI E- TWİNNİNG PROJEMİZ (ULUSAL KALİTE ETİKETİ ÖDÜLÜ ALDI)

DOĞADA MATEMATİK ÖĞRENİYORUM. Okulumuz Müdür Yardımıcısı Mustafa ÖZDEMİR' in kurucusu olduğu 'Doğada Matematik Öğreniyorum' adlı E – TWİNNİNG projemiz başlamıştır.  Proje hakkında "DOĞADA MATEMATİK ÖĞRENİYORUM" adlı proje ile çocukların doğadaki nesneler ile yaparak-yaşayarak, öğrenme sürecinde aktif bir şekilde rol alarak matematik eğitimi almalarını sağlamaktır. Çocuklar, doğadaki materyaller ile rakamları somut bir şekilde oluşturarak, zihinlerinde kalıcı öğrenmeler meydana gelmesini sağlayacaktır. Doğaya geziler düzenleyerek doğadaki nesneler ile matematiğin ilişkilendirilmesi, topraktan çamur elde edilerek rakamlar oluşturma, açık havada matematik eğitimi ile ilgili Drama'nın yapılması ve Acık Hava Oyunlarının oynanması sağlanarak; Sosyal Duygusal öğrenme ile Bilişsel öğrenmeyi bütünleştirecek şekilde doğadan yararlanılarak gelişim alanlarına yönelik kalıcı öğrenmeler meydana getirilmesi amaçlanmaktadır. HEDEFLER   - Doğadaki nesnelerle matematik eğitimi gerçekleştirmek. - Somut materyallerle matematik eğitimini destekleyerek kalıcı öğrenmeler meydana getirmek. - Doğadaki nesneleri kullanarak materyalden tasarruf sağlamak. - Tümüyle doğal malzemeler kullanarak doğanın zarar görmesini engelleyip çocuklarda ekolojik okuryazarlık bilincini oluşturmak. - Yaparak- yaşayarak aktif bir öğrenme süreci ile sorumluluk bilincinin yerleşmesini sağlamak. - Çocukların sosyal- duygusal alanlarının gelişmesine katkı sağlayarak birlikte çalışma alışkanlığını kazandırmayı hedeflenmektedir   ÇALIŞMA SÜRECI   Şubat Proje ekibinin tanışması sağlanacak. Proje hakkında bilgi alışverişi yapılacak. Mart Okul etrafına doğa gezileri düzenlenecek ve çevre hakkında bilgilendirmeler yapılacak. Doğadaki nesneler tanıtılacak, doğadaki nesneler ile matematik eğitimi arasında ilişki kurulması sağlanacak. Çocuklar topraktan çamur yapacaklar. Çamurdan rakamlar yapılacak. Her çocuğun çamurdan yapılmış özgün bir ürününün meydana getirilmesi sağlanacak. Nisan Matematik eğitimi ile ilgili doğada Drama yapılacak. Bilişsel alana yönelik Açık Hava Oyunları oynanacak.   BEKLENEN SONUÇLAR   - Doğal materyallerle kalıcı öğrenmelerin meydana gelmesi. - Doğadaki nesnelerle etkinlikler yapılarak materyalden tasarruf sağlanması. - Somuttan soyuta bir öğrenmenin gerçekleşmesi. - Çocukların doğayı daha iyi tanımalarını ve çocuklarda doğayı koruma bilincinin oluşması. - Çocuklarda sorumluluk bilincinin artması. - Çevreye karşı daha duyarlı olunması ve birlikte çalışma ruhunun pekişmesi beklenmektedir.      

Devamı